To przedsięwzięcie promujące innowacyjne metody nauczania a jednocześnie wzmacniające kompetencje obywatelskie i społeczne uczniów.
Cykl szkoleń składa się z trzech warsztatów:
- Gamifikacja w szkole. Narzędzia TIK. Część 1 i 2
- Gamifikacja w szkole. Gry planszowe na lekcji. Część 3.
W nowym projekcie ŚCDN „Gamifikacja. Moja wielka przygoda- Polska” uczestniczy dwóch uczniów naszej szkoły: Marcin Krzemiński z klasy V a i Paweł Jagiełło z klasy VI b pod opieką nauczycieli: Małgorzaty Kasprzyk i Grażyny Barwinek.
Szkolenie składa się z trzech części po 4 godziny dydaktyczne zajęć stacjonarnych oraz
2 godziny zajęć e-learningowych – w sumie 12 godzin dydaktycznych zajęć stacjonarnych oraz 6 godzin dydaktycznych zajęć e-learningowych.